Geresnis seksas maisto pagalba: 10 puikių produktų

Įvertink šį straipsnį:
Įvertinimas: 5 / 5. Balsų: 17.
Loading...

nemokama maisto papildu konsultacija

Tikriausiai nesuklysiu pasakydamas, jog dažnai apleidžiame savo lytinį gyvenimą. Įtempta darbotvarkė bei stresas dienos pabaigoje dažnai priverčia tiesiog miegoti ir seksą nuošalyje palikti.

Bet vietoj to, jog kaltintumėme įtemptą dienotvarkę, geriau būtų peržvelgti mitybą. Ar žinai, jog prasta mityba (įvairus perdirbtas maistas, cukrus bei blogieji riebalai) lemia mažesnį libido (potraukį seksui)?

Seksas neturėtų būti ignoruojamas, ypač jeigu stengiesi gyventi sveikesnį gyvenimą (ar bent jau padaryti savo partnerį laimingu).

Netgi 1 ar 2 kartai sekso per savaitę gali:

  • Pagerinti imuninę sistema;
  • Pagerinti širdies veiklą;
  • Sumažinti kraujo spaudimą;
  • Sudeginti 3-4 kalorijas per minutę;
  • Pašalinti skausmą sukeliančius hormonus;
  • Sumažinti prostatos riziką (vyrams);
  • Pagerinti miegą;
  • Padidinti su stresu kovojančiu hormonų kiekį;

Visos šios teigiamos savybės turėtų įtikinti, jog dažnas seksas – privalumas. Visgi, jeigu nepavyksta tam nusiteikti – nebėda. Galime priversti situaciją pasikeisti maisto pagalba. Į savo mitybos racioną įtraukdamas BENT keletą iš 10 žemiau išvardintų maisto produktų tikrai pakelsi savo potraukį seksui, tad skaityk toliau 🙂

ARBŪZAS

arbuzai

Man patinka arbūzai: jie sultingi, kvapnūs ir visada atvėsina karštomis vasaros dienomis. Bet pasirodo jie gali padaryti kur kas daugiau nei tik atvėsinti.

Jie iš tikrųjų gali užvesti.

Arbūzuose yra labai daug vandens – net 92%. Juose esantis vanduo skatina sveikas organizmo reakcijas. Ar jau sudominau?

Pagrindinė arbūzuose esantis maistinė medžiaga yra citrulinas, kuris vėliau verčiamas į argininą. Ši aminorūgštis gerina kraujo cirkuliaciją organizme. Argininas ir citrulinas yra bene dažniausiai vartojami maisto papildai sportui.  Visgi, ši kraujo cirkuliacija neapsiriboja tik tiems širdimi 🙂

Argininas skatina azoto oksido išsiskyrimą, kuris atpalaiduoja kraujagysles (panašiai veikia ir viagra). Aukštesnis azoto oksido lygis organizme padeda apsisaugoti nuo erekcijos sutrikimų ar netgi juos išgydyti. Daugiau arginino = daugiau azoto oksido.

Sužinok daugiau:  Makaronai: naudingi ar žalingi?

Nors viagrą sunku sulyginti su arbūzu, tačiau pastarasis gali tikrai padėti atpalaiduoti kraujagysles be jokio šalutinio poveikio. Kas galėjo pagalvoti, kad arbūzai gali būti tokie naudingi 🙂

FIGA

figai

Figa – tai kitas skanus vaisius, kuris iš tikrųjų yra nuvertintas. Nors figa ne toks populiarus kaip arbūzas, tačiau šio vaisiaus nauda seksualiniam potraukiui yra ne ką mažesnė.

Figos turi daug teigiamų savybių, viena iš jų – libido didinimas.

Figos yra sudarytos iš didelio kiekio flavonoidų, polifenolių ir antioksidantų, kurie gali padėti sustiprinti ir prailginti lytinį potraukį.

Įsivaizduok kas galėtų atsitikti jei pradėtum valgyti arbūzų ir figų salotas prieš miegą 🙂

AVOKADAS

avokadas

Actekų išmintis byloja, jog avokadai turi libido didinančių galių. Skamba juokingai, tačiau aztekų kalbą avokadas reiškia „sėklidės“ 🙂 Aztekai taip pavadinimo avokadus būtent dėl pastarojo galių pagerinti seksualinę funkciją.

Avokadas yra vaisius (taip, vaisius!, bet ne daržovė), savyje turintis daug vitamino C ir kalio. Avokadas yra laikomas bene labiausiai seksualinę funkciją gerinančiu vaisiumi. Avokadas gali būti dedamas į salotas ar bet kokį kitą maisto patiekalą – jis tinka daug kur. Rekomenduoju susimalti avokadą ir proteino kokteilį (skaityk plačiau apie proteiną) – galiausiai net nesijaučia, jog jis ten!

IMBIERAS

imbieras

Pagal kinus, imbieras – itin „galingas“ maistas. Kinai jau ilgai vartoja imbierą erekcijos sutrikimams gydyti.

Imbieras yra praturtintas magniu, vitaminu B6, kaliu bei manganu – visi šie elementai pageriną lytinį potraukį bei padidina spermos gamybą. Imbieras puikiai tinka su brokoliais, apie juos papasakosiu jau tuoj pat.

BROKOLIAI

brokoliai

Brokoliai yra viena iš daržovių, ypač naudingų apskritai viskam. Aš pats asmeniškai valgau brokolius kelis kartus per savaitę.

Sužinok daugiau:  Augimo hormonas: 11 praktiškų patarimų jam padidinti

Brokoliai turi šiek tiek baltymų, antioksidantų, mineralų ir skaidulinių medžiagų. Visgi, brokoliai ypač gerai atlieka savo darbą subalansuodami estrogeno lygius. Brokoliai gali padėti moterų lytiniams organams vystytis tinkamai, taip pat palaiko jų sveikatą.

Brokoliai ypač tinka su imbieru – kartu šie produktai padidina lytinį potraukį ir pagerina lytinių organų sveikatą.

ŽENŠENIS

zensenis

Visada žinojau, jog ženšenis yra naturalus vaistas nuo pykinimo, tačiau niekada negalvojau, jog ženšenis gali padėti moterims padidinti lytinį potraukį.

Havajų universitete atlikto tyrimo metu moterims buvo duodamas ženšenio maisto papildas 4 savaičių periodui. Tyrimo rezultatai nustebino – 68% moterų pareiškė itin padidėjusį lytinį potraukį bei pagerėjusį seksualinį gyvenimą.

Tai vyksta dėl to, jog ženšenis pagerina kraujo cirkuliaciją organizme. Kraujo cirkuliacija labai susijusi su libido, todėl visai nenuostabu, jog ženšenis tikrai padeda. Juk panašiai veikia ir argininas.

KIAUŠINIAI

kiausiniai

Kiaušiniai yra mano mėgstamiausias maistas. Asmeniškai pats valgau kiaušinius kiekvieną rytą. Kiaušinis svariai padeda padidinti libido dėl jame esančių baltymų bei vitaminų B6 ir B5.

Kiaušiniai taip pat yra puikus energijos šaltinis, o daugiau energijos reiškia didesnį lytinį potraukį bei ištvermę.

Kiaušiniai subalansuoja hormonus bei turi stresą mažinančių savybių, todėl taip pat padidina lytinį potraukį.

Valgyk kiaušinius, jie tikrai naudingi ne tik seksualiniam gyvenimui, bet ir apskritai visai organizmo sveikatai.

KEDRO RIEŠUTAI

kedro riesutai

Istoriškai, kedrų riešutai buvo naudodami dar viduramžiais libido padidinimui.

Šiuo metu, dėl juose esančio didelio cinko kiekio, nemažai vyrų valgo šiuos riešutus erekcijos sutrikimams gydyti.

Įtraukdamas kedrų riešutus į savo mitybą paskatinsi kraujo circuliaciją lytiniuose organuose.

Įdėk šiek tiek kedru riešutų į salotas ar tiesiog pakeisk jais įprastus riešutus 🙂

MIGDOLAI

migdolai

Migdolai subalansuoja hormonus taip didindami lytinį potraukį.

Migdoluose gausu magnio, skaidulinių medžiagų, baltymų bei gerųjų riebalų ir omega rūgščių. Migdolai ne tik padeda širdies sveikatai mažindami cholesterolio lygį, tačiau yra naudingi ir „miegamojo hormonams“ 🙂

Sužinok daugiau:  Mineralai: kas tai, jų funkcijos ir šaltiniai

Migdolai padeda žemą testosterono lygį turintiems vyrams. Remiantis įvairiais tyrimais, vyrai, kurie valgė pakankamai migdolų, turėjo aukštesnį testosterono lygį. Aukštesnis testosterono lygis glaudžiai susijęs su lytiniu potraukiu.

Moterims migdolai naudingi dėl svorio kontroliavimo savybių. Taip pat migdolai yra laikomi vienais geriausių produktų, padedančių lytiniams organams. Taip yra dėl to, jog migdoluose gausu cinko ir arginino.

Jeigu planuojate artimiausiu laiku susilaukti vaikų, įtraukite migdolus į savo mitybos racioną.

Migdolus labai paprasta įtraukti į savo mitybos racioną: tiesiog įdėkite keletą jų į avižas ar jogurtą ryte ar valgykite kaip užkandį dienos metu.

Migdolai, panašiai kaip ir lašiša, padeda lytinių organų sveikatai.

LAŠIŠA

lasisa

Lašišoje gausu omega-3 riebalų rūgščių. Lašiša apsaugo mūsų sąnarius (skaityk straipsnį apie sąnarius), pagerina plaukų, odos bei nagų būklę, sumažintą širdies ligų riziką – šias lašišos savybes dauguma žino. Visgi, dauguma žmonių nežino, jog lašiša gerina nuotaiką.

Valgydami lašišą išskiriate laimės hormoną dopaminą, todėl galite pamiršti kokia bloga buvo diena ir galiausiai mėgautis seksu. Negana to, lašišoje gausu baltymų, o jie taip pat padeda.

APIBENDRINIMAS

Žmogaus organizmas yra labai sudėtingas mechanizmas. Palengvinti šio mechanizmo veiklą galime tik mes patys. Maistas yra labiausiai nuotaiką bei seksualinį gyvenimą lemiantis veiksnys. Taigi, jeigu nori pakelti savo lytinį potraukį, įtrauk bent keletą čia išvardintų produktų į savo mitybą – tikrai nepasigailėsi. Ne veltui garsus posakis sako: „tu esi tai, ką valgai“.

Turi papildomų klausimų? Klausk komentaruose – būtinai atsakysiu!

Patiko straipsnis? Įvertink mano darbą pasidalindamas su draugais.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *