+370 670 41121
Pagalba

Glutaminas

Glutaminas yra dažniausia aminorūgšties forma mūsų organizmuose. Didžiausios jo atsargos yra sukauptos raumenyse. Taip pat nemažai glutamino yra ir plaučiuose, kur didžioji dalis jo yra ir pagaminama. Glutaminas svarbus tuo, kad dalyvauja metaboliniuose procesuose, yra vienas iš pagrindinių azoto pernešėjų.

Glutaminas naudingas tuo, kad greitina organizmo atsistatymą po sunkių fizinių krūvių ir mažina raumenų audinio irimą. Intensyviai sportuojant, yra raumenų audiniai ir glutamino lygis smarkiai nukrenta. Po treniruotės, gavus pakankamai maistinių medžiagų ir stimuliuojant baltymų sintezę, suirę audiniai atstatomi tankesni bei tvirtesni. Glutaminas ne tik skatina šią sintezę, bet ir mažina irimo procesus, ko pasekoje treniruojantis galima pasiekti didesnio raumenų masės augimo.

Taip pat, ši aminorūgštis stabdo katabolizmą. Katabolizmas pasireiškia organizmui negavus reikiamo kiekio maistinių medžiagų, kuomet energijos atsargos išsenka ir mažėja raumenų masė. Medicinoje glutamino papildai yra vartojami greitesniam pacientų gijimui po operacijų. 

Glutamino gausu jautienoje, kiaulienoje, paukštienoje, pieno produktuose, pupelėse, kiaušiniuose, špinatuose, petražolėse ir kopūstuose.

Vartojimas. Raumenų masės didinimui ir bendram organizmo atsistatymui, glutamino rekomenduojama vartoti iki 40 gramų per dieną, pagal aktyvumo lygį. Standartiškai rekomenduojame išgerti 10 gramų glutamino po treniruotės ir prieš miegą. Šio papildo pateikimo formų sutinkamos dvejos: milteliai ir kapsulės. Mitelinė forma, sumaišyta su vandeniu, yra praktiškai be skonio. 

Jokio pašalinio glutamino poveikio nepastebėta.

Greitas pristatymas Pinigų grąžinimo garantija Patogus atsiskaitymas