+370 648 67925

Gaineriai - masės augintojai

Proteinas - Baltymai

KAIP PRIAUGTI RAUMENŲ MASĖS?

Atsakymas paprastas – daug valgyti. Tačiau ne bet ką, nemažomis porcijomis ir 5-6 kartus per dieną. Toli gražu ne kiekvienas gali prisitaikyti prie tokio griežto rėžimo. šiuo atveju į pagalbą pasitelkiami gaineriai – masės augintojai.

Gaineriai – aukšto kaloringumo milteliai, kuriuos maišyti galima su praktiškai bet kokiu skysčiu – vandeniu, pienu, sultimis. Dažniausiai gaineriai turi vidutinį kiekį baltymų, mažai riebalų ir daug angliavandenių. Pastarieji ir yra pagrindinis kalorijų šaltinis. Tiek baltymai, tiek angliavandeniai gali būti lėto arba greito pasisavinimo – kiekvienas išsirenka pagal savo poreikius. Greito veikimo baltymai ir angliavandeniai ypač tinkami ryte tik prabudus ir po treniruotės, o lėto – dienos bėgyje tarp valgių. Puikaus kainos, kiekio ir kokybės santykio greitų angliavandenių turintis masės augintojas yra Olimp Gain Bolic.

GAINERIŲ NAUDA?

Gaineriai itin naudingi ir veiksmingi greitą medžiagų apykaitą turintiems žmonėms. Gainerius taip pat pravartu naudoti sunkiai svorį auginantiems atletams.  Tiesa, vartojant gainerį reikia ir atitinkamo fizinio aktyvumo, antraip gali pasirodyti ir riebalų sluoksnis.

Neretai galima išgirsti, kad gaineriai "neveikia". Gaineriai veikia, tačiau tai nėra magiški milteliai, kurie užaugins raumenis per naktį. Atmink – auginant masę svarbu suvartoti daugiau kalorijų nei jų sudeginama. Gaineriai padeda gauti reikiamas kalorijas lengviau.

Kiekvieno sportuojančiojo reikalavimai yra skirtingi, todėl būtina apskaičiuoti savo asmeninius reikalingų kalorijų kiekius.

GAINERIŲ VARTOJIMAS

Masės augintojai dažniausiai supakuoti milžiniškuose maišuose, tačiau pagal gamintojų rekomendacijas jų teužtenka 20 porcijų. Gamintojai neretai rekomenduoja vartoti didžiules porcijas, dažnai net per dideles ir nepraktiškas. Nėra nieko blogo gainerio porciją padalinti į keletą dalių ir suvartoti dienos bėgyje. Renkantis ir vartojant gainerį taip pat svarbu atkreipti dėmesį į cukraus kiekį. Kuo gaineris kokybiškesnis, tuo jame mažiau cukraus. Pavyzdžiui, tokiuose gaineriuose kaip MEX Size Max arba XXL Nutrition Complex Carb Gainer beveik visai nėra cukraus.

TIPINIS VARTOJIMO PAVYZDYS

Gamintojas rekomenduoja 150 g gainerio vartoti iš karto po treniruotės. 150 g galima padalinti į tris dalis po 50 g ir vartoti prieš, po treniruotės ir tarp valgių. Toks vartojimas bus daug efektyvesnis ir užtikrins, kad visos maistinės medžiagos įsisavins.

GAINERIO PRIVALUMAI

  • Gaineriai padės susirinkti kalorijas, reikalingas liesos raumenų masės prieaugiui;
  • Papildomas kalorijas galėsi gauti ne tik po treniruotės, tačiau ir dienos bėgyje kuomet nespėji pavalgyti;
  • Gaineriai dažnai papildyti kreatinu. Pastarasis padeda padidinti jėgą ir raumeninę masę;
  • L-glutaminu praturtinti masės augintojai padės raumenims atsistatyti net po sunkiausių treniruočių.

Taigi, gaineris – tai papildomas kalorijų šaltinis. Gaineriai ypač naudingi greitą medžiagų apykaitą turintiems bei sunkiai svorio priaugantiems žmonėms. Taip pat gaineris itin tinka greitą gyvenimo tempą turintiems žmonėms, kurie dėl laiko stokos nespėja tinkamai pavalgyti.

Greitas pristatymas Pinigų grąžinimo garantija Patogus atsiskaitymas